Kamis, 25 Juni 2009

Tentang Aku Nih!

Assalamualaikum Wr.Wb.

My name's Irfan. More details my name is Rifqi Imaduddin Irfan. I was born in 1994 in December 10th in Jember, East Java. Now I live in Bontang, East Kalimantan. I have a status of JHS (I means ... Junior High School) student in Yayasan Pupuk Kaltim. I have passed elementary school since 2006. Now, I sit at third grader. I am the writer and owner this blog. Alhamdulillah, all my life also accompany a few years ago. I have taken Mathematics Olympiade in Bontang in 2005 and won in third champion. And then next, I have won quiz contest Asah Terampil Matematika at Mulawarman University, Samarinda at 6th grader and I got a 3rd winner. Alhamdulillah, I can get a best achievment. Talking about my blog, I usually write this blog at this weekend. With my participate in blog contest Karisma ITB, I will write 1 posting per day. The blog theme many kind talking about technology, information what happen in the world, include Islam and I make myself my big project to showed cool blog for teenagers and young man! I want to your pray, please. Wait for one day. If you want to talk with me, I give you information:

  • Blogku : imaduddinirfan.blogspot.com 
  • E-mail : rifqi_irfan@yahoo.co.id
  • HP/Telpon : 081350980244/(0548) 27115
  • YM : rifqi_irfan
  • Facebook : Rifqi Imaduddin Irfan

This is my self. Don't forget. My information is active all the time. SMS, OK! Telephone, Yes! Everything at everyday you can contact! I hope next posting will can continuous.

Assalamualaikum Wr.Wb.

Namaku Irfan. Lengkapnya lagi namaku Rifqi Imaduddin Irfan. Aku lahir tahun 1994 bulan Desember tanggal 10 di Jember, Jawa Timur. Sekarang aku tinggal di Bontang, Kaltim gitu! Aku punya status pelajar SMP di Yayasan Pupuk Kaltim. Lulus SD dah sejak 2006. Intinyaaa... aku baru kelas 9 lah. Aku adalah penulis dan pemilik blog ini. Alhamdulillah, sepanjang hidupku prestasi juga menyertai beberapa tahun yang lalu. Aku pernah ikut Olimpiade Matematika se-Kota Bontang tahun 2005 dan mendapat juara 3. Terus, aku juga pernah juara lomba cerdas cermat Asah Terampil Matematika (ASTRAMATIKA) Universitas Mulawarman, Samarinda pas klas 6 dan juara 3 juga. Alhamdulillah, aku bbisa mendapat prestasi yang membanggakan. Omong-omong tentang blogku aku biasanya mengisi blog di akhir pekan. Dengan ikut lomba blog Karisma ITB, aku akan menulis setidaknya 1 posting untuk 1 hari. Temanya sembarangan yang penting berhubungan tentang kemajuan teknologi, informasi tentang apa yang terjadi di dunia, termasuk tentang Islam dan dan ada proyek besar yang dibuat sendiri untuk menampilkan blog yang keren untuk remaja dan anak muda semua! Dimohon doanya, please. Tunggu tanggal maennya. Kalau kontak bareng aku, nih aku kasih tahu informasi di bawah:

  • Blogku : imaduddinirfan.blogspot.com 
  • E-mail : rifqi_irfan@yahoo.co.id
  • HP/Telpon : 081350980244/(0548) 27115
  • YM : rifqi_irfan
  • Facebook : Rifqi Imaduddin Irfan

Itu aja pengenalan diriku. Jangan sampai lupa! Aktif 24 jam non stop. SMS boleh, Telpon .. Siap! Apa aja boleh. Semoga nanti posting selanjutnya bisa terus mengalir. 


Tidak ada komentar: